ozgeecetiin ilk hamileliğimde 36+2de doğum yaptım ve o dönem ki psikolojik rahatsızlığımdan dolayı bırakamadım bildiğin normal sigaramı içmeye devam ettim vicdanımı hiçe sayarak günde yaklaşık 15 tane falan içiyordum rabbim bana acıdı evladımı sağlıkla kucağıma aldım çok şükür doğum yaptıktan sonra bıraktım 3 ay kadar sonra yine başladım kızım 15 aylık olunca tekrar hamile olduğumu öğrendim kaza kurşunu normalde tövbe ettim bir daha sigarayı bırakmada hamile kalmıycam diye emzire dönemim bitsin ilaca başlayacaktım hatta bu hamilelik şokuyla ilk 3 ay içtim ama azaltarak nikotini 0,1liklerden içtim ve hep dua ettim çünkü sigara aşeriyordum hiç mide bulantım olmadı iki hamileliğimde de yalvardım artık midem bulansın yeter diye doğum günüm oldu dedim bugün istediğim kadar içicem ertesi gün bir daha ağzıma sürmeyeceğim benim evlatlarıma benden daha iyi kimse bakamaz dedim ve bıraktım 6 hafta oldu çok mutluyum yine canım istiyor ama nefsimin efendisi olmak çok hoşuma gitti 15 yıldır ilk defa böyle güçlü hissediyorum kendime karşı vicdanım çoook rahat