Htcyildiz Devlet hastanesinde Doğum yapan 38+4 oldum ve çok gerilmeye başladım orda nasıl olacak bilmiyorum 🤷🏻♀️ Ebeleri nasıl nasıl davranacaklar kafamda bir sürü soru işareti var
clksyma-97 Htcyildiz bende yapacağım canım doktoruma gözü kapalı güveniyorum çünkü herkes çok memnun 🥰
Saniss Htcyildiz bende devlette yapacağım ama az evvel acile gitmem gerekti başka doktor vardı tabikide tuhaf davrandı açık açık konuşmak yok. Ve refekatçı kalamıyormus coronodan ötürü
Shnern Htcyildiz ben yaptım bence gayet iyiydiler ilgilendiler belime kadar ebem en son masaj yapıyordu eliyle herşey iyiydi benim için 3 gün suni aldım bide ben sadece 5 saat sancım oldu ama ona raen ilgilendiler
Mineeaa Htcyildiz hastaneyle hiç bi alakası yok bence tamamen personelle ilgili bir şey bende devlete gidiyorum gayet ilgili ve iyiler
Gzm14 Htcyildiz ben pazartesi yapacağm ilk kızıma da devlette yaptm memnun kaldm ama doktorum çok iyiydi şimdiki doktorum farklı bakalm bu nasl geçer bilmiyorum ama sezeryan bnm
Htcyildiz Gzm14 kaç haftalıksın sezerayan neden karar verdiler bide yasak diyolalrya sezerayn çok zor durumda kalınmadınız sürece
SMMM123 Ben dün acile gittim doktor iyiydi fakat hemşire köpek gbiydi afedersiniz. İnanılmaz gerdi beni acımın sancimin korkusundan çok kadın beni tedirgin etti.