Mavianne Merhaba size kendi mucizemi anlatmak istiyorum. Ben hamile olduğumu öğrendiğimden beri her zaman normal doğum olsun istedim ve sadece istemekle kalmadım bunun için elimden geleni yaptım. Yürüyüş egzersiz su tüketimi beslenme vs olsun herşeyiyle.. Tabi herşey beklediğim gibi olmadı. (normalde kızlar erken gelir derler) Ben kızımı çok bekledim ama erken gelmedi vakti geldiğinde de gelmedi. Yani belirti sancı vs hiç bişey yoktu. Tam 40. Haftada doktor kontrolüne gittik açıklığıma baktı Yok. Bebeğe baktı suyu azalmış. Bunu duyunca çok üzüldüm çünkü benim planım düzenli kontrollerle 1 hafta daha beklemekti. Doktorum bunun büyük risk olduğunu ilk doğumda 1-2 hafta süreceğini bebeğin tehlikede olduğunu söyleyince istemeden de olsa 22.06.2018 cuma (bir gün sonraya) sezeryan için gün aldık. Hiç istemiyordum hatta baya strese girmiştim belli etmesemde.. Tüm hazırlıklarım zaten tamamdı. Akşam yatmak istemedim dokunsalar ağlayacak gibi olduğumu eşim fark etti çünkü oda aynıydı. Yatmadan önce uzun süre konuştuk sonra uyuduk çok geçmedi gece 2:50 de tuvalete kalktım ama bi anda sıcak bişey hissettim. Tuvalete gittim nişan ve su birlikte aktı gitti. İlk başta panik yaptım sonra toparlayıp eşimi uyandırdım. Uyku sersemi bi şekilde hazırlanıp hastaneye gittik. Sancım hala yok Doğumhanede muayenemi yaptılar 1 cm açılmam vardı nst de düzenli kasılmalar başlamış. Doktorumu aradık bana normal Doğum takibi mi yapalım sezeryan mı diye sordu. Sabahı sezeryanım vardı. Daha vaktimiz var dedim ve başladık beklemeye kendi kendine süreç çok hızlı gelişti son zamanlara kadar eşimle birlikte gelen sancıları iyi atlattım. Sonrası gerçekten çok zorluydu. Pilates topundan En son yerde kendimi beni sezeryana alın derken bulmuştum. Açılmam 1 cm’den 4cm e çıktı. Sonra 9cm oldu biraz daha bekledikten sonra çatala aldılar beni ıkınmamı söylediler bi anda unuttum çok güçsüzdüm yorgundum da. Halim yoktu. Ebe karnıma bastırarak şimdi dedi 3. Ikınmada saat 10:10 kızımın sesini duydum. en doğru kararım olan normal doğumla dünyalar güzeli kızımı aldım kucağıma o an herşey bitti tüm acılar geçti. Ve ben bu hayatta iyi ki diyeceğim kızıma kavuştum. Hemen emzirdim de. Doğumdan 1 saat sonra duş alıp normal hayatıma döndüm. Allahım herkesin gönlüne göre versin. Umarım tüm anneler sağlıkla kavuşur yavrularına. Ben mucizeme 22.06.2018 10:10 da kavuştum hamileliğimin başından beri istediğim tarih 40+1 de kucağımdaydı. Uzun oldu ama teşekkür ederim..
Ciara93 Mavianne Harika, meleğin sezeryan olmanı istememiş resmen annesi :) çok uzun süre sancı da çekmemişsin, Hayırlı evlat olur inşallah. Sağlıcakla büyüsün ❤️
Mavianne Ciara93 teşekkür ederim güzel anne. Allahım inşallah sana da gönlüne göre verir. Evet Meleğim gerçekten istememiş 😇 şükür rabbime ikimizinde istediği oldu