Bende her anne gibi özellikle ilk gebelik olduğu için günler geçerken hem korkuyor hemde gün sayıyordum ama kızım hiç beklenmedik anda doktor kontrolümde bayram şekeri olmaya karar verdi ve arife günü acil spinal anesteziyle doğuma girdim çok küçük hayır derken bi anda kendimi doğumda bi anda kızımı göğüsümde buldum spinal iğnesi hiç canımı yakmadı sizden ricam rahat olun ve sadece evladınızı düşünün benim tek zorlandığım ilk ayağa kalkıştı yalan söyleyemicem gerçekten çok zor oluyor biraz acılı bi süreç ama ne olursa olsun yürümeye çalışın ne kadar çok yürür hareket ederseniz o kadar hızlı rahatlamaya başlıyorsunuz ben hastaneden çıktım ve İzmir özel Tınaztepe galen hastanesinde doğum yaptım muhteşem bi ekip muhteşem insanlarla ilgi alaka herşey süperdi hele ki doktorum Merve Biçer ne kadar teşekkür etsem az kalır bebeğim hala kuvezde göremiyorum tek eksikliğim o ama eve geleceği güne kadar iyileşmeye çalışıyorum çok açık anlatamadım ama merak ettiğiniz bişey varsa sorabilirsiniz seve seve yanıtlarım hayırlısıyla evlatlarınıza kavuşmanız dileğiyle 🥰🥰