HilalYlmz [img]https://i.hizliresim.com/18e0yzl.jpeg[/img][/url] kızlar çok fena ağrıyo ayağım geçen gün nöbetçiydim bolca dinlenmeme rağmen geçmedi görenler korkuttu kılcal damarlarında kanama olmuş falan dediler başına gelen veya önerisi olan var mı acaba??
Hazal_hazar HilalYlmz benim el ve bacaklarimda oldu acik casi merak etmedim 12 saat calisiyordum idari izne cikana kadar sabah 6da cikiyordum. aksam 9.30 10 gibi eve anca geliyordum
co2041 HilalYlmz bende de olmuştu doktoruma söyledim ama benim yapabileceğim bı şey yok kalp damar cerrahisi bakmalı bu aylarda çok erken varis için demişti
HilalYlmz Hazal_hazar varis olunca sakıncalı diye duydum o kadar şiddetli ağrısı olmasaydı bende bu zamana kadar önemsememiştim
co2041 HilalYlmz olabilir hiç olmazsa nedeni var canım ben kendimi hiç yormayan ayakta çok uzun süre kalmayan biriyim bende bile oldu anne olmak zor☺️ ama ben internette de araştırdım bi çözüm bulamadım sen de istersen doktoruna danış ne olur ne olmaz