Esel Arkadaşlar merhaba 32 haftaligim sol tarafımdaki kaburgam çok acıyor neden böyle olmuştur ve ne iyi gelir bilgisi olanlar yardımcı olabilir misiniz?
Esel Purpura26 şöyle soyleyim orada tam olarak hareket yok ama ağrıyan kısma dokunup biraz masaj yapınca bebeğim çok hareket ediyor büyük bir ihtimalle sizin söylediğiniz gibi
Purpura26 Esel Benim de bugun sağ kaburgam ve sırtıma doğru ağrım başladı özellik biraz kambur oturunca daha çok batıyor. Sanki o tarafta gibi hissediyorum
Purpura26 Esel 29+5 artık 30 diyorum son 3 haftadır bende kalça ağrısı var yatakta bir yere tutunmadan dönemiyorum😃