_molly Merhaba gebe anneler ve anneler sorum olucaktı ozel ene gereklı mıdır fıyatları nedır aranızda tecrube eden var mıdır
molsalkim _molly benim doktorumun özel ebesi vardı doğum paketine dahildi Müthiş bir şeydi doktoru 2 kez gördüm ama ebe beni bı an bırakmadı her türlü destek oldu hep bı sonraki yasayacaklarima sakince hazırladı beni tatlı dilliydi belime masajimi o yaptı yönlendirdi ben aşırı memnun kaldim
Narinko _molly bende düşünüyorum ama yaşadığım yerde bu konuda çalışan hemşire yok. Bulursam inşallah çok faydası olduğunu okumuştum
Yaprakdokumusever _molly Bence tamamen kişinin psikolojisinin doğuma hazır olup olmamasıyla alakalı. Ben kendime güveniyorum doğumdan da sonrasından da korkmuyorum bu yüzden gerek duymuyorum. 🌸
endobeybi _molly benim özel ebem var, gerekli oldığunu düşünüyorum. Doğru bilgiyi, doğru desteği almanın önemli olduğunu düşünüyorum travmatik doğum ve doğum sonrası geçirmemek için. En basitinden sorularımı buraya değil, ebeme soruyorum istediğim an 🙂
Ocak2022 Geçen burada arkadaşlar konuşuyordu postlardan arayabilirsiniz. Bide Instagram da hashtag kullanarak da buluyorlarmış #dogumkocuistanbul #ozelebeistanbul gibi 😊