gulapikk edabazin 21 uygulamaya ve normal doğuma göre 🙈 ama benim oğluşum daha dönmediği için ayın 18 inde doktorum tekrar bakıcak dönmemişse sezeryan günü vericek daha az olabilir 🙈
edabazin Besteblgn Maşallah bitanem bugun yarin bebiş gelicek desene hayırlısıyla sağlıkla sıhhatle gelsin kuzum👶🧿