busra_2332 Haftamdayım sağ kasığım ağrıyor. Ayağımın üstüne basamıyorum. Topal gibi yürüyorum. Sizce neden olabilir? Normal mi?
irem_321 busra_2332 Normal canım bebek yerleşiyor çünkü ben 17haftalık olucam ara ara hala arıyor çok şiddetli değil ama doktoruna gittiğin zaman söyle yinede için rahatlasın
Seda_nrr busra_2332 ayaklarınızı yükseğe uzatıp uzanın bol bol.Bu haftalarda çok yorulmamaya dikkat edin nekadar rahim büyümesinden olsada dinlenmezsseniz başka etkileride olabilirmiş