Kaderduran Kızlar merhaba gebeliğimi yeni öğrendim kasıklarımda ağrı ve 2 gündür ishal sorunum var sizde de oldu mu normal mi bilginiz var mı
alacaa Kaderduran bende 3. haftada öğrenmiştim aşırı kasık ve bel ağrısı vardı doktor normal demişti ama ishal olmadı şuan 4. Haftanın içindeyim hafifledi 🤷♀️
Deletedmom_5 Kaderduran bende 3.5 haftayken öğrenmiştim aşırı bel ve kasık ağrım oluyordu ishal olmadım ama ishal için patates haşla muz ye süt iç türk kahvesi yiyebilirsin ve bol bol su iç