Minikturtageliyor 😍 maşallaah 🥰 aslında yavaş yavaş düzene oturmuş olması lazım hareketlerinin. Soğuk su içip sola yatmayı deneyenleri duymuştum burda, bi dene istersen. Olmadı üstte tatlı ye diyen arkadaş olmuş onu dene, tatlı bende işe yaramıyor diye yemiyorum hareketleri denemek için. Tatlı yiyince hiç tepki almıyorum çünkü. Farklı şeyler dene, ben acı ve sarımsak yiyince sevmiyo galiba tadını kıpır kıpır oluyo içerde 😂 bi dene bakalım. Belki de yordun kendini ondan da olabilir