Suhus000 bugün tekrar gideceğim acilde dediler bana
Ben özele gittim bebeği çok aşağıda hissediyorum diye bebek zaten çok hareketli olduğundan böyle olmuş asağı inmiş iyice o da rahim ağzı kısalığı yapmis özele güvenmedim acile gittim Zübeyde hanima o da öyle dedi yarın gel kendi doktorun baksin dedi bakalım işte saat 9 da bakacak doktor inşallah özelde 2.6 çıktı devlette 2.4 çıktı ölçümde