Papatya2768 Kızlar selam bazen sağ kasığımda basen sol kasığımda batma oluyor. 5 haftalık hamileyim. Neden 2 tarafta hissediyorum normal mi sizce ??
Mii Papatya2768 merhaba bende 5 haftalık hamileyim benimde ilk sağ kısımda sonra solda olmaya başladı ben çok sık yaşamıyorum bu durumu ama herkeste ilk aylarda oluyormuş genelde kanama olmadığı sürece problem yokmuş
AsenaOz Papatya2768 8+3 benimde canım aynı hep sağ tarafında batma olurdu hafif ağrılar olurdu şimdi sol tarafa geçti bazen ikiside ağrıyor 😄
Papatya2768 Mii yok normal onu bilmiyorum da niye bi sağda bir solda ağrı oluyor ikiz olabilir mi diye takıldı kafama açıkçası. Sizde de iki tarafta oluyor öyleyse
Mii Papatya2768 şöyle söyleyeyim ilk haftalarda sağda oluyordu bu hafta solda oldu ama ben nedense bu durumu çok yaşamıyorum üstelik midem falanda bulanmıyor iştahım çok açıldı😂