Ezo44 Hamilelik den önce iştahsızlık gibi bir sorunum yoktu Hamilelik sürecinde hiçbir şey yemek gelmiyor içimden sırf yemek için yiyorm neden oluyordur bu durum acaba? Böyle sorunla karşı karşıya kalan var mı acaba?
Bsranne33 Ezo44 bende aynı durumdayım canım 28 haftadayım mide bulantısı falan ah o eski iştahım nerede diyorum ilaçları bile içemiyorum