Ipeksnm Haftamdayımm ama kusmalarım ve mide bulantılarım devam ediyor. Dr alalım haftaya dedi çünkü perişan bir haldeyim sürekli kusuyorum. Kilosu boyu yerinde sizlerin düşünceleri nedir bu konuda?
Efsane01 Ipeksnm ilk bebeğim 37+3 de normal doğum başladığı için ve makat geliş olduğundan mecburi sezaryen ile doğdu ve hiç bir sıkıntı olmadı şimdi de 35+6 olduk artık çok zorlanıyorum ama doktorum bebeğin gelmesini bekleyelim anne 1-2 kasılma hissederse süt çabuk gelir bebek sıkıntıya girmez dedi bakalım ne zaman gelecek
ikiponcik_annesi Benimde 37+4 de doktor nst de hareketi çıkmasaydı alacaktı nerdeyse çok dua ettim oğlum hareket etsin diye etti çok şükür ya kuveze filan girer yine en az bi hafta daha dursa en güzeli ama yaşadıklarınıda bilemem tabi doktorun daha iyi bilir🙄
Efsane01 Ipeksnm akşam size yazdıktan sonra baya sancılandım çok korktum ama şükür geçti bugün kontrolümüz var sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🙏