Newwmomm 29+4 ten bildiriyorum kasıklarımda hafif ağrı ve aşırı yorgunluk var üzerimde birde arkadaşlar bu haftalarda su gibi akıntı olması normal mi? Salı günü kontrolde doktorum bebeğin suyu herşeyi iyi dedi ama ne bileyim öyle olunca korkmadım değil pazartesi tekrar kontrole çağırdı gebelik şekeri çıktığından dolayı o zaman tekrar sorucam