ballisiyavrum Kızlar 16haftalık hamileyim..başlarda lekelenmem kanamam oldu ama geçti çok şükür.ama ben kendi iç sesimi susturamıyorum🥺acaba bişemi olsu allah korusun kalbimi durdu diye hep kendi kendime üzülüyorum.iki hafta bir dra gidiyorum bi sorun yok ikili test vs güzel çıktı ama neden bu karamsarşık anlamadım gitti🤷♀️Hormonlardan diyceksiniz ama napmam lazım şaştım kaldım.
kucuktosbik27 ballisiyavrum hareketler başlayınca çok çok azalacak bu endişeleriniz merak etmeyin %90 ımız aynı şeyleri yaşıyoruz benim herşey yolunda olmasına rağmen her ultrasonda kalp atışını duyunca muazzam bir rahatlama yaşıyodum ağlamıştım bir keresinde her tuvalete gidişimde kan görcekmiyim korkusu vardı ama Şimdi 38 haftalığız doğumu bekliyoruz hiç sıkıntı olmadı çok şükür annelik duygusu ya bişe olursa korkusu ya koruyamazsam korkusu istemsiz oluyo tek değilsin☺️ bebişin pıt pıt vurunca çok rahatlayacaksın sonra yorgun olduğunda hareketleri hissetmeyince bi korku olcak bişe mi yaptım çocuğa diye sonra uzanınca burdayım anne dicek içine su serpilcek böyle böyle kucağımıza alıcaz inşallah☺️
N-h-e123 ballisiyavrum bende 18 haftalığım 2 düştüğüm oldu tek güvendiğim Allah’a emanet diyorum . Sizi de gayet iyi anlıyorum sizde öyle yapın rahatlatıyor şükür
Selver90 ballisiyavrum canim tekmeler baslasin ozmn rahatlarsin bendede oldu 2.hamileligim bundada oldu 10.hamileligimde olsa eminim ondada olucak.goremiyoruz hissedemiyoruz korkmamiz cok normal ben ikisindede her doktora gittigimde kalbim duracak gibi oluyordu Allah korusun ama sanki doktor kalbi durmus diyecek diye odum kapardi.tekmeler baslayinca ancak insan rahatliyor.sabret canim az kalmis
Ocak2022 Bol bol dua et canım içini ferahlatır emin ol 🤲 başka meşgaleler bul kendine, yaptığın her stresi yavrun da hissediyor o yüzden onu düşünmen lazım ki gerçekten kötü bişe olmaması için içini ferahlatman lazım. Sağlıkla kucağına alırsın inşallah 💐💐💐
ballisiyavrum kucuktosbik27 evet hareketlerini hissedememekte beni darlıyo🤦♀️Okadar çok kendimi dinliyorumki hissedilebilir olsa kesin hissedicem yani😊aminn canm inş sağlıkşa kucağımıza alalım.insallah kurtulurum bu hislerden
ballisiyavrum N-h-e123 benimde öncesinde 12haftalık bi düşüğüm oldu,buda tüp bebek belki bundan dolayı bu korkum ama herlesde olmuş nerdeyse.sağ salim alalım kucaklarımıza inş🤲
ballisiyavrum Selver90 ahh bende öyle.heşeki doktor bebeğe baktığında bi sussun aha diyorum kötü bişe diyecek🤦♀️Böyle böyle insallah kafayı yemem diye dua ediyorum sonra😀
Hilalayzz Bende öyleyim gerçekten ilk zamanlar ikili testi çok kafama takmıştım çok şükür bir şey çıkmadı sonradan detaylı ultrasonu şimdi 29 haftalık olduk erken doğum diye korkuyorum halbuki ortada hiç bişey yok herşey yolunda maşallah 🧿 ama böyle karamsarım bende hep
ballisiyavrum Hilalayzz ayy canm sorma o ikili test olacağının gecesi hiç uyumamıştım heycan ve korkudan🤦♀️Ama gördüğüm kadarrıyla birçok kişi budurumda
Selver90 ballisiyavrum herkes oyle canım kendini kasma kötüyü çağırma ikinizde Allahın izniyle iyi olacaksiniz.5 haftaya kadar hisset bak nasil rahatlayacaksin.tabi yeri gelicek duzunsiz olucak ozamnda tedirgin etme kendini bak benim ki her aksam tekmelerdi bu aksam tik yok uyuyor demekki😂panik yok
vitruvius ballisiyavrum bu kadar olur sanki iç sesim konuşmuş 😂 ben de aynı böyleyim. Doktor bir saniye nefes alıp konuşmasın çok kötü bişi var diye düşünüyorum, salı kontrolüm var inşallah kalbi atıyodur diye düşünüp bekliyorım. Yalnız değiliz, ben de tekmeleri bekliyorum. Bi işaret verse rahatlıcaz bence de.
Ozlem23 ballisiyavrum yapicak birşey yok inadajin aklına hep geliyo malesef dua edip Allah’a sığınmak tam başka birşey gelmez elimizden
Almi4134 ballisiyavrum 5. Haftadan beri kanamam vardi ve her wc gidince girmekten bikmıştım her günaglamaya başlamıştım sonra takmadım bir sey mi oldu acaba diye düşünmemeye vasladim cunku bu durum psikojimi etkiliylrdu ve bu bebege daha zararlı. Bunca şeye rağmen bebegim sıkıca tutundu diye düşünüp kendimi sakinleştirdim