18 mart ilk doktor kontrolü ve gebelik planlama,
Doktorum D vitamini ve folik asit başlattı, keseyi görür görmez kan sulandırıcı iğne ve asprin başlayacağız dedi.
6 nisan son adet tarihim ve ben 27 nisanda kan tahlili verdim. Doktor çok erken olduğunu sonucun görünmeyeceğini söyledi ama hcg hormonu 24 çıktı. 29 nisanda ikinci test sonucu 85 çıktı. Doktorumla mesajlaştık, bir daha teste gerek yok 2 hafta sonra gel dedi.
4 mayıs hcg hormonu 987 çıktı. Ben corasprin başladım ama doktorum başlayıp başlamamam konusunda net bir şey söylemedi bana bıraktı.
Şu an 5+4 teyiz hafta içi doktor kontrolü var inşallah. Doktora gidip geldikten sonra bilgilendirmemi yapacağım Allah izin verirse.