Aysezey ben de süt alir yogurdumu kendim mayalarim. Ama hamilelik doneminde denedigim uc dort marka oldu hepsi de bi gaz problemi yaratti, sabahlari karnim sis kalkiyordum. Sonra icim rahat laktozsuzu aldim rahat ettim gercekten. Yani sen ne kadar cok arastirip icine sinen sutu bulsanda bunyenin de kabul etmesi lazim kasmamak lazim