Merhaba,biraz geç oldu ama ben de geldim anlatmaya.Hala inanamıyrm bu sürecin bittiğine nasıl geçer nasıl biter derken Allaha şükür doğdu Denizciğim.Planlı sezaryen hikayeme başlıyorum çok detaya girmeyecğm arkadaşlar 😊O sabah inanılmazzz heyecanlıydım ve normalde soğuk kanlıyım ama gerçekten girmeden önce çok korktum.Korktuğum gibimiymiş pek de değil aslında.Heyecan yapmayın soğuk kanlı olmaya çalışın bir şekilde bitiyor.Sondamın uyuştuktan sonra takılmasını istedim öyle de oldu.Spinal iğnenin acısını falan asla düşünmeyin yok çünkü sıradan bir iğne☺️Uyuşukluk geçtikten sonra ve yürüyüşlerde ağrılar olacak ama asla dayanılmayacak türden değil gözünüzü korkutmayın ama hiç ağrı olmayacak diye de düşünmeyin buna da bir miktar hazır olun canlar.Kahve için bol bol.Baş ağrısı sorunu yaşıyrm maalesef hala.Onun dışında sormak istedğiniz ne varsa sorabilrsnz dediğim gibi detaya boğmak istemiyrm çünkü ben ne anlatırsam anlatayım hepimizn acı eşiği farklı.Duygularımdan bahsetmek istiyorum.Ben kesinlikle ilk anlarda o duygunun geleceğine inanmaz ve samimi bulmazdım,öyle değişik ki kızlar bir insan her baktığında kalbinde bir acıma duygusu hisseder mi kalbi ona akar mı gerçekten akıyor…Nasıl bir merhamet duygusu keşke tarif edebilsem ama edemem mümkün değil,yazarken bile yutkunuyrm ve gözlerim doluyor şu an.Allah bir an önce hepinize sağlıklı doğumlar nasip etsin ve bu duyguyu yaşayın inş🙏🏻