Egitimcianne Merhaba arkadaşlar bebek elbise ,battaniye v.s eşyalarını yıkamak için unibaby çamaşır det.aldım .Kaç derecede yıkamalıyım ve hangi programda.Artık yavaştan hazırlıklara başlayayım☺️
BusraUras Egitimcianne ben yıkadım bu hafta. Dalan ın zeytinyağlı sabununu almıştım. 30 derecede en kısa programda yıkadım ben.
Dmllll Yeni alınan ilk kez yıkancak kıyafetleri vs 40 derecede yıkadım ön yıkamalı normalde bebek kıyafetleri programı var 90 derecede yıkıyo süt vs lekeler için..
Danlacan Dmllll 90 derece çok yüksek değil mi 😊 ya bu arada sen nerelerdesin uzun zamandır görmüyorum buralarda önceden çok denk geliyorduk şimdi hatırladım 🥰🙈😄
Dmllll Danlacan ya evet bıraktım artık burda anlamayana laf anlatmayı o yüzden çok yorum yapmıyorum artık 😂😂 bu arada süt ve kusmuk lekeleri birde kakaları çok geçiyo kıyafetlere çok zor çıkan lekeler 90 derece mecburi biraz ☺️
BusraUras Puduhepa 32 haftada yıkadım. Pazartesi kontrole gideceğim kendimi birazda ağırlaşmış hissediyorum ne olur ne olmaz hazırda dursun diye yıkadım. Ablam geçen sene doğum yaptı. O 36yı beklemişti. 35de doğurdu 😅 o hastaneye gitti biz evde koştur koştur kıyafetleri yıka ütüle bebiş doğana kadar zor yetiştirdik hastaneye.