Elifece Kızımın adı konusunda kararsız kaldık☺ Sizce Defne mi Nehir mi ???? Defne bu yıl çok popüler sanki o yüzden pek istemiyorum , Nehirde de çok kararlı değilim ☺
Rabia88 Elifece resmen bizim durumdasıniz defne nehir aslı ve bahar arasında kaldık sonunda 😊 bahar eşim ve benim adımdan olduğu ve bahara denk geldiği için listemizde ama ikimizde bu ismi sevmiyoruz 😂 nehir ismini eşim beğenmiş Defne de hosumuza gidiyor çok kararsızız kaçıncı haftadasiniz şimdi
Adelimm Elifece nehirde bu aralar çok sık duyuyorum yeni doğan 3 bebekten 2sinde vardı abartmıyorum belkı de bana denk geldı. Bence Defne daha güzel 🙂
Rabia88 Elifece 24 haftaligiz ama iki isim istemiyor çünkü zaten soy adımız uzun ve çocuk hangi ismi söyleyeceğini şaşırmasın 😂 bı de eşim yazarken yorulmasın diyor
Rabia88 Elifece masal ismi de şu sıra çok fazla ve masal teyze masal anneanne diyince olmuyor dedik onu da eledik bı biz sanırım bunları düşünüyoruz çocuk isimsiz doğacak 😂😂