KeremKayra Efe39 doğum hikayenizi anlatır mısınız bende şuan 40+1 im . ssvd bekliyorum Allah nasip ederse
sarya21 Efe39 çünkü benimde ilk doğum sezaryen ikinci normal olabilir mi dedim dr ma mersin şartlarında olmaz dedi