İyi akşamlar arkadaşlar
30+6 haftalığız
24 ten bu yana gelişim geriliği nedeniyle takip ediliyorum
Bugün bebek hareketlerinde azalmayla acile gittim nst de sancım çıktı serumdan sonra çıkmadı
Erken doğumdan korkuyorum böyle bir durum yaşayan var mı bundan sonraki süreçte neler yaşadınız