Evet canım bende 5. Haftamdayım hala daha geçmedi, rahim büyüdüğü için ve adet zamanımız olduğu için bu tip ağrılar çok normalmiş 🌼 korkacak birşey yok Allah’ın izniyle, tabi kanaman vs olursa doktora gitmeliyiz..sağlıkla kucağına alırsın inşallah 💐💐