Kızlar merhaba 😃 bebeğim için nemlendirici losyon ya da yağ arıyorum. Siz hangi marka önerirsiniz ? Ya da hakiki zeytinyağı nasıl olur sizce başka postta görmüştüm haftada 2 3 kere zeytinyağı kullanan da varmış bilemedim 🤷🏻♀️ Önerilerinizi bekliyorum . 🙏🏼