Semasfe benimde fazla. İlk öğrendiğimde çok kafaya takmıştım. Şeker testi yaptırdım ama şeker de çıkmadı. Açıkçası bi diyet uygulamasınada gitmedim. Ne yediysem devam ettim ediyorum da. Doktorum erken doğum riskinin her gebelikte olabileceğini, stres olmamam gerektiğini ve rahmimin suyu taşıyabileceğini söyledi. Önemli olan stres olmamak, düşünmemek 😌 su fazla olunca bebiş tombik olabiliyormuş. Gelişimi normal ise kafaya takıp, stres olmamanızı öneririm 😌