Bebek çikolatası yaptırmayı düşünüyorum. Daha önce İnstagramdan Armoni Çikolata sayfasından çikolata yaptırmıştım lezzetliydi ama fiyatları biraz yüksek. Memnun kaldığınız sayfaları markaları paylaşırsanız sevinirim. Son 2 ayım kaldı artık onu da aradan çıkarmam lazım 😊