Hiç canınızı sıkmayın benim de 7 yıl önce kürtajdan dolayı 2 mm yi geçmiyordu çoğu yeri tamamen yapışıktı histeroskopiler, estrofemler ve nar suyuyla 7 mm yi geçti benim iki tüpüm de kapalıydı tüp bebek yaptık 8 defa ya tutmadı ya tuttü düştü erkenden, şimdi kendiliğinden hamile kaldım 27 haftam bitti🙏🏻
umudunuzu kaybetmeyin iyi bir doktorla çözersiniz.