Didemmmmm kubra_kkk ben ilk öğrendiğimde kız hissediyordum.Ama şimdi erkek hissediyorum bakalım ne olacak 😉 Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤣
Kubra1607 kubra_kkk 17 haftalık hamileyim ilk öğrendiğimden beri hamile olduğumu hep kızım diye seviyordum içimden öyle demek geliyordu doktor da kız olucak dedi 😃
Momlife1 MelisaMila koz kardeşim olduğu için o güzelliği biliyorum birde halasının iki kızı var büyüdüklerinde kuzen olduğu için dışta kalacak kü şimdiden öyle oluyor kardeşlik başka birsey tabi 3.5 yaşındaki kuzum bile farkında ben niye tekim diye üzülüyor