Kızlar ilk gebeliğim 35+3 üm. 1-2 saattir vajinaya doğru aşırı bir baskı oldu, sürekli de tuvaletim geliyor. İlk kez böyle bir şey oluyor ayağa kalktığım zaman daha çok oluyor, doktora gitmeli miyim, sancı nedir bilmiyorum. Belim bel fıtığım olduğu için zaten hep ağrıyor, bebek de karnımda toplanıp duruyor sürekli belli bir yerde sertleşiyor, bunlar kasılma olamaz dimi?