Cerenktkc Kızlar 6+5 im karnım ve belim ağrıyordu adet ağrısı gibi uzandım dinleniyorum tuvalete kalkmak için ayaklandığımda birşeyin geldiğini hissettim tuvalete gittiğimde kandı doktorum progestan kullan dedi Allahtan evde vardı hemen aldım. Çok korkuyorum ne olur bana yardım edin
Sureyyakaraca Cerenktkc Canım benimde 4 gün önce öyle oldu şükür gittim bebek iyiydi bir sorun yoktu banada o ilaca başlattı. Allah yardımcmz olsun kötü düşünme ❤️
Aslhn12 Cerenktkc canım öncelikle sakin ol ve ilacını kullan. Ayaklarını uzat kendini yorma,iş yapma, ağır kaldırma strese girme. Acile gidebilirsin yarın erkenden acile git bence. Bi baksınlar sorun ney keseden mi yoksa eski kan mı diye. ayrıca hangi renkti kanama?
Aysenturnaaa Cerenktkc fitil olarak kullanın daha etkili oluyor mümkünse tuvalet harici de kalkmayın doktor kontrolunuze kadar
Cerenktkc Sureyyakaraca canım doktora gittim şimdi geldim eve kese duruyor ama bebeği göremediler ultrasonla alttan da baktırmadım kendi doktorum bakar diye İnan o kadar morelim bozuldu ki elim ayağım titredi
Cerenktkc Aslhn12 acile gittim kuzum kese duruyor dedi ama bebeği göremedi daha erken dedi alttan baksak belki bebeği görürüz dedi bende alttan baktırmadım güvenemedim
Cerenktkc Aslhn12 kanın rengi böyle açık kırmızı gibi ama gelişi su gibiydi tutmaya çalışıyorum parça düşer diye korkuyorum kendimi şıktım akmasın diye ama hayır durmuyor su gibi aktı
Oznurkmnt Cerenktkc benimde olmiatu fitil vermislerdi birden bjre 4 5 gun surdu hic klkmadim yatakdan anca tuvalete kalkdim korksamda gecdi allaha sukurler olsun insallah seninde gecer
Cerenktkc Mormenekse tamam canımda pazartesi günü mecbur işe gitmek zorundayım masa başı işim var ama işe gitmek zorundayım sadece otursam işyerinde yerimden kalkmasam birşey olur mu
Sureyyakaraca Cerenktkc Canım inşallah birşey olmaz dikkat et kalkma ayağa sürekli. Doktora gittin mi kontrole
Hacer26 Bebegini kaybedebilirsin, kanamayı ciddiye al, 2 dusuk yaptim ben hep once iş dediğim için. Rapor alip gercekten uzanmalisin. OTURMAMALISIN.19+2 yim suan. Kanamalatim oldu benimde 2.5 ay raporluydum.Kanama bitti ise basladim tekrar.
Cerenktkc Sureyyakaraca evet canım dün gittim kese duruyor dedi bebeğin beslenme yeride oluşmuş dedi bebeği göremedi daha küçük diye ilaç kullanıyorum işte salı günü kendi doktoruma gidicem ama korkuyorum ara ara kanamam oluyor ara ara duruyor