Arenn uzanıp dinlenın bence 🌸 bu kadar ust uste kendınızı yormamanız daha ıyı olacaktır daha rahat hıssedeceksınızdır. Muayne olma ımkanınız varsa olun tabi görmeden iyidir vey degıldır demek pek uygun olmz ama bende hareketlı gebelık gecırdım cok cok yorulup agrım olan zamanlarmda oldu bırsey olmadı şükür