Minik_kalplim_ Göbiş durumlarınız nasılAğırlaştınız mıBebek hereketleri nasıl dertleşelim~ :):):):):)💐🙏🏻
Zeynepc Minik_kalplim_ bana diyorlar ki ne ağırlaşması daha bunlar iyi günlerin diyorlar sizce de öyle mi
Minik_kalplim_ Zeynepc bnce ilk aylar son aylar fark etmiyor hele ki ilk gebelikse insan kendini ağırlaşmış hissediyor kilolu hissediyor göbeğimizde belli yani
Bahar2622 Minik_kalplim_ şiştim gerçekten 🙈😂 her gun göbeğim biraz daha büyüyor sanki artık hareketlerimide etkilemeye başladı eğilirken kalkarken sıkıştırıyor. Oğlumda kıpır kıpır maşallah 🥰 sizde durumlar nasıl
Minik_kalplim_ Bahar2622 aynıyız hemen hemen ama yinede şükürler olsun ☺️🙏🏻Benimde minik prensesim oluyor
ogretmenanne344 21+6 olduk.. 4 kilo aldım ama maşallah göbek önden gitmeye başladı 🤭 1 haftadır hareketlerini net hissediyorum. Genelde akşamları uzanırken bir iki kere vuruyor 🥰