Gzmkrt ben ilknur hanıma gidiyordum medara geçince hastane değiştirmek istemedim gülten hanımla sevilay hanım arasında çok kaldım bebeğim biraz iri bebek olunca normal doğumdan ümidimi kestim risk alamadım gülten hanımı tercih ettim o yüzden.Sevilay hanımı normal doğumu çok destekliyor diye düşünmüştüm🤗Nasipte ne varsa öyle olur sağlıklıca alalımda kucaklarımıza inşallah doğum şeklini önemsemiyorum artık😌