psychologist Bu zamana kadar güzel geldim şükür. 27+2 deyim artık kanım iyice büyüdü kilomda var çok sıkıldım artık bişey yapmak yürümek zor geliyor sürekli yatınca da nefes alamıyorum 😣 son aylar çok mu zor daha mı zor olacak ? Karnın daha büyücek daha fazla kilo alacaksın diyorlar ağlıcam😢 napim?
Huzurmelegim_28 psychologist 27+0 olduk bende çok sıkıldım evde sırt ağrısı bel ağrısı her kafadan bi ses çıkıyr herkes bişey söylüyorr eşim hiç anlamıyor hep bi laf hep bi istek hiç bitmiyorr çok bunaldımm
Mdnyldz psychologist bugünlerini bile arayacaksın 36.haftamdayım ve bi an önce vaktinde dogurmak icin sabırsızlanıyorum. Göbeğimde dünyaları taşıyor gibiyim penguen gibi oldum evin içinde iş yapıp yürümek bile zorluyor kemiklerim ağrıyor 🥺 ama sabredicez napalim sonu güzel olucak inşallah 🤗
Mervuras26 psychologist aman ne ağlıyorsunuz bir kere hamile kakıyoruz bakın ben 81 kilo oldum 😂 napayım veririz Allah’ın izniyle bu nu ku der edicez 🤗 bebişler sağlıklı biz sağlıklı isek çok şükür 😌 son aylara gelince 1 gün sonra 40. Haftaya giriyorum 39. Hafta çok zorladı beni oda ağrı sancı vs değil sadec ağırlık anlamında artık zor hareket edip çabuk yoruluyorum çok doğal büyüdü bebeiş🙌 Kimseyi dinlemeyin anın tadını çıkartın her bedenin herkesin doğum ve hamilelik süreci farklıdır . Yaşayıp görelim 💜
ikiponcik_annesi psychologist 38 haftamdayım kalça ağrısı sırt ağrısı eller ayaklarda şişlik ne eğilebiliyorum ne kalkabiliyorum ama olsun buna şükür çok isteyip olmayanlarda var az kaldı bugünlerde geçecek 🙏
psychologist Mervuras26 bende 89 oldum yarım dünya gibiyim🤣 arada geliyorlar böyle 😩 inşallah daha güzel geçer günlerimiz 🙏🏼
en_guzel_emanetlerim psychologist ağla hadi oturup ağlayalım napalim balon gibi geri havasını söndürüp iptal mi edelim bebişleri evet çok zor çok çok zor 37 hafta oldu gece uyuyamıyorum oturunca kalkamıyorum kemiklerim belim çok ağrıyo asla uzanamıyorum 4 5 tane yastıkla yatıyorum yinede rahat edemiyorum doğsa biran önce diyorum sonra yanimda beşiği kurulu duruyor ona bakınca sevgiden aklımı kaçıracak gibi oluyorum her hareket edişi beni deliler gibi mutluluktan çıldırtıyor sayılı günlerin tadını çıkarta çıkarta bekliyorum
Semashbl psychologist 36 haftalık oluyoruz son bir kaç haftadır kısa mesafedeki markete kadar yürümek bile işkence belim kopuyor resmen ayak tabanlarim şişiyor evin içinde bastıkça bile ağrıyor bir kaç kere oturup ağladım resmen 🙈 artık zamanı gelsin de bir an önce sağlıkla doğsun istiyorum 😇
Kubrakorkut psychologist ah ah bu her kafadan çıkan sesleri neyapcaz takma bacım takma bebegini düşün dua et Allahıimin izniyle herşey hayırlı olucak bak gör huzurlu olmaya çalış kimseyi takma sadece Rabbime bağla kalbini herşey hayırlı olcak Allah’ın izniyle her zorluğun yanında bir kolaylık vardır canım
rukiyeeefeee psychologist benimse öyle oldu 27. 28. Haftadan sonrası zaman hep geriye sardı sanki hiç ilerlemiyo şuan 33 haftalık olduk daha 30 40 gün vazgeçmiyooooo
-Cansu- psychologist al benden de okadar 40 hafta 41 hafta olanlara hayranlıkla bakıyorum 28 haftalığız artık bir an önce olsun bitsin doğsun istiyorum hem heyecandan hemde aşırı ağır hissediyorum kendimi hareketlerim çok kısıtlandı havalar ısıncıkça iyice kötü hissediyorum inşallah hayırlı zamanda gelir de 40ları bulmaz 😅🤣
Omerhatice psychologist bu bir gercekki evet canim ben 33 haftadayim bide oglum var aşırı göbeğim büyüdü agirlastim bi yarim saat ayakta dursam hem tabanlarım hem belim kopacak gibi ağrıyor duramıyorum fazla 🤦♀️ her gebelikte bir değilmiş onu anladım. Oğlumda doğuma gittiğim gün temizlik yapıp gezmeye gidip ordanda aksam eve gelip.yemek yiyip doğuma gitmiştim 😂 simdi tuvalete gitmemk için lazimlikmi kullansam diye dalga geçiyorum eşimle 😂
Hiranurecrin psychologist 29+1oldum.inan benim.için de çok. Zor geçiyor Kendimi iyi hissettiğim bir günüm yok .Rabbim yardımcımız olsun canım 🤕🤒🤮🤧🥺😭😔😴be koyduğum ifadelerin hepsini yaşıyorum resmen
Yaprak- Bence esas doğumdan sonra maraton başlıyor uykusuz geceler soğuk çaylar anlayın bugünlerinizin tadını çıkarın kızlar
leyla_ok psychologist Tek değilsin.27+3 yatamamaktan,rahatça yürüyememekten,Nefes alamamaktan,mide yanmasından vs vs liste uzar gider.Valla bir geçseydi sağlıcakla yavrum doğusaydı.Ellerim geceleri yatarken uyuşuyor. Ama geçecek inşallah 😞
Senaaa1 psychologist zor hemde çok zor hele birde ödemin olursa hayat o kadar zorlaşıyor ki 🥲😏 38+4 olduk ama nasıl olduk gelde bana bir sor🤭 inşallah salı günü doğum hayırlısıyla artık sağlıklı bi şekilde kucağıma almak istiyorum. Yatmak zor kalkmak zor banyo yapmak tuvalete girmek bile çoook zor. Ben çok güzel hamilelik yaşadım taaki son 2ay kalasıya hep ayağım havada oturuyorum yoksa davul oluyo ayaklarım allahım güç kuvvet versin varılan yol güzelse çekilen çile kutsaldır🙏 Anne olmak mükemmel fakat çok zor🤷♀️❤️
Ozgsgr psychologist evet son haftalar daha zor oluyor tabiki ama bu anlarin bile tadını çıkarın 😊 doğumdan sonra insan hamileliğini özlüyor çünkü 😬