Senaaa04 bana da 1 ay oluyor aşı çıkalı. 5 haftalık hamileyken çıktı şaşırdım. Sağlık ocağında kan verdiğim zaman sordum hemşireye, bilemiyorum kronik hastalığınız mı var diye sordu sadece Ms bulguların var ama raporum yok ilaç vs kullanmıyorum sadece senede bir muayene olup mr çektiriyorum tedbir amaçlı dedim. Ondan aşı çıkmış olabilir dedi. 🤷♀️ 3 4 doktora danıştım aşı konusunu, çoğu çekimser cevaplar veriyor ne yaptır ne yaptırma diyemem diyor.Sadece 1 doktor yaptır ama 3.ayından sonra dedi. Sanırım yaptırmayacağım bu yüzden.