Htcncl Kızlar iyi akşamlar, 35+6 yım, bugğn hep karnım ağrıyo, kasıklarda değil göbek deliğimin oralarda, özellikle sol tarafta, normal mi sizce? Dün hiç oturmadım çok yoruldum onun acısı mı çıkıyor acaba?
Twinsmom66 Htcncl benimde göbek deliğimin cevresi cok agriyo 32 haftalik ikiz gebeyim bendr cumartesi dr a gidcem bendr merak e diyrium neden
Htcncl Twinsmom66 ayyy ben Perşembe gidicem yazarım size sonucu, kaslar mı genişliyor yırtılıyor acaba yine?
Htcncl Twinsmom66 canım bugün doktorla görüştüm, karın ağrım için, idrar tahlili yaptı enfeksiyon çıktı, idrar kültürü istedi, sonuç pazartesi çıkacak bilgin olsun
Htcncl Twinsmom66 benim idrar yolları enfeksiyonum 2 aya bir tekrarlıyor, ancak son ayda geldi aklına kültür yapmak 😤