Kızlar, 7+2 günlük gebeyim. Daha önce hiç aklıma gelmedi zararı olur mu diye ama. Acnecinamide diye bir sivilce kremi ve yüz temizleme jeli var. Hem uygun fiyatlı hem popüler bir ürün. Onu bir süredir ara ara kullanıyorum. Bir yerde sivilce kremlerinin zararlı olduğunu okudum. Bu konuda bilgisi olan var mı? İçeriğinde ne olursa zararlı oluyor veya bu kremi kullanmış ve sorun yaşamış olan varsa söyleyebilir mi? Kendi kendime endişelendim 😔