Bukettpcu Merhabalar arkadaşlar benim bebiş suan 6 haftalık haftaya kontrolüm var kalp atışını duyabilir miyiz sizce siz kaçıncı haftada duydunuz❣️😍
Kiki-rikii Bukettpcu vajinal muayene ile 5+3 de duydum ama karından net olarak 10.haftada duydum neredeyse biraz kilolu olduğum için duymak değilde doktorun görmesi yeterli bence
Minikbirdunya Ben 7.haftada duydum. Duyarsınız insallah ☺️Ama duymazsanız da hiç korkmayın 9.haftada duyan bile var. Hep ferah tutun içinizi
Bukettpcu Kiki-rikii ilk vajinal bölgeden baktı bebeğin kesesine aslında çok korktum bisey olur diye ama ultrasonla gözükmez dedi doktor bu sefer ultrasonla bakar insallah 6+4 oluyor gidiceğim zaman inşallah duyarım da kalp atışını içim rahatlar
Kiki-rikii Bukettpcu hiç bişi olmaz korkma doktorda emin olmak için vajinal bakıyor göbek ten emin olamayınca doktor ne derse öyle yapın en azından içiniz rahat olur
Bukettpcu _Aysgll_ 🥰🥰🥰şükürler olsun allahım sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin hepimizin insallah