Arkadaşlar ilaç geçmişimde var daha önce panik atak anksiyete için kullandığım. Hamile kalmadan 1 sene önce bırakmıştım sırf hamileliğim güzel geçsin diye ama öyle değilmiş hamilelikte daha fazla artıyormuş mantıksız olan şeyleri mantıklı gibi gördüğüm için kafayı yediğimi düşünüyorum çocuğuma bile soğuk düşünceler besliyorum elimde olmadan hiçbişey içime sinmiyor zaten şu doğum sonrası napacağım düşünceleri falanda cabası. Merak ettiğim sizler böyle durumlar yaşayıp ne gibi bir yol izlediniz ben terapistle görüşmeyi düşünüyorum ilaç kullanmasam bile çünkü tahmin ediyorum ki lohusalık bu durumu daha ileri derecelere getirecek. Hamilelikle ilgili herhangi bir terapistle görüşsem olur mu yoksa bunun için özel terapistlerde varmı araştırdım fakat işe yarar bi bilgi bulamadım