Merhaba Sevgili Anneler,
doktorumun tavsiyesiyle gümüs kapak aldim ve bugun itibariyle takmaya basladim, 37. Haftamdayim, kapaklari taktiktan bir saat sonra sütümün geldigini farkettim. Benim gibi bu durumla karsilasan var mi, sizler neler yaptiniz? Kapaklari taktikca süt gelmeye devam etti mi?