Asil28 canım sağlıkçı değilim ama ben de kürtaj olmuştum sonrasında da çok araştırmıştım, biraz aşinayım bu konuya, kesin bir şey demem yanlış olur ama anladığım kadarıyla patoloji sonucun temiz çıkmış. Gebelik normal mi yoksa mol gebelik mi bunu anlamak için patolojiye parça gönderiliyor, genelde de sonuç temiz çıkıyor, senin de mol gebelik değilmiş normal gebelikmiş. Başın sağolsun geçmiş olsun, Allah istediğin zaman tekrar nasip edet inşallah, daha detaylı bilen arkadaşlar da yazarlar muhtemelen.