Kizlar 4 gün önce doğum yaptım sezeryanla daha önce sütüm yok die paylaşım yapmıştım şuan sütüm var ama kızım emmiyor biborana alıştığı için ne yapabilirim birde göğüs uclarim çökük sanırım tavsiyelerinize ihtiyacım var pompayla sağıp ilk sütü yedirmeye çalışıyorum elimden geldiğince