iki_can Susamtanem2 benim de 29. Hafta. Ben almanyadayım burda maalesef doktorlar bizimkiler kadar başarılı değil ne sorunum olsa çözüm bulmuyorlar ilaç bile vermiyorlar. İnşallah arkadaşların tavsiyesi işe yarar
Susamtanem2 iki_can Zeytinyaği sürün ve klozet kullanmayın kullanıyorsanız ayağınıza yükseltici köyün afedersiniz ben ağlamaktan artık çözümü resmen kızımın lazimligini kullanmakta buldum sonra hemen ılık su tutuyorum
Asil_Egem MMmommy yani tüm basur bunda etkilimi bilmiyorum ama onun yırtılmalıydı sanırım ve doktor ıkınırken zorlarsan daha da yırtılır döküntü yaratır demişti
Susamtanem2 iki_can Ayağınızın altına bişey koymayı deneyin oturmadan önce o bölgeyi uyarın ve yağlarla yumusatin