9 Mayıs anneler gününe geldi benim mucizem en güzel hediyem olarak Rabbimden geldi😍♥️
Kadir gecesi hafif kasılmalarım ve adet sancısı gibi sancılarım başladı ama tabi ben asla doğrucakmış gibi değilim hatta kendimi çok hafif hissediyorum sanki 5-6 aylık hamileymiş gibi iki gün önce muayenemde hiç sancım da çıkmamıştı o yüzden doğum aklımın ucunda bile yoktu😂
Gece sancım yavaş yavaş artmaya başladı hiç uyuyamadım o gn sabah oldu 11 e kadar evde sancılarımı karsıladım ama dediğim gibi çok hafidi sonra acile gittim 3 cm acılmam vardi hemen yatış vermedi saolsun yuruyuş yap tekrar gel dedi hastanenin bahcesinşe eşimle yürüdük sonra geri muane oldum Ve yatışım verildi saat 3 de Beni odaya götürdükleri an inanılmaz duygulandım eşimle birlikte ağladık çok başka bir duygu gerçekten🥺🥺
Yürüyüş yaptım odanın içinde nst den nefret ettim. Çünkü sancılarımı yürüyerek karşılamak daha iyiydi ve rahatlatıyordu.Duş aldım vs derken suyum gelmediği için doktor patlattı ve inanın hiçç acımadı Sonra açılmam beş santim oldu doktor ağrı kesici verelim dedi meğer o Suni sancıymiş ben de mutlu mutlu ne güzel sancım geçecek diye bekliyorum doğum kolay olur diye seviniyorum 😂😂😂
O suni sancı takıldıktan sonra neler oldu sormayın ortalığı ayağa kaldırdım siz oyle yapmayn 😂ama sadece 2 saat sonra bebişi mi kucağıma aldım♥️♥️♥️Saat 7 de
Doğum anı gerçekten çok kolaydı 2. 3 ıkınma da çıktı bebişim😍😍
Dikiş anında da hiç bişey hissetmedim sadece doktor ne derse onu yapdım ve kendimi sıkmadım
Benim hikayem böyle çok şükür çok kolaydı
sizlere tavsıyem sancınızı olabildiğince evde cekmeniz 🌸