Ilaydaa_ Bende yemeden duramazken aldığım vitamin takviyesinden oldugunu farkettim ne zaman erken içsem o gün iştahımı hep açıyordu . Aldığınız vitamin takviyesi varsa yatmadan yarım saat 1 saat önce için derim ben öyle içmeye başladığımdan beri gün içinde düzenli yediklerim beni tutuyor . Öteki türlü hep birşeyler yemek istiyordum .