Kızlar merhaba 34.haftaya girdik kısmetse yarın hastane çantasını hazırlayacağız.
2 gün önce yapışkanlı,sümüklü bir akıntı gelmişti doktoruma yazdım,aradım rahim ağından gelen dedi kasılmaları takip et dedi.
Bugün akşam 7 gibi fazla nefesimi darlamaya başladı yemek yerken hiç halim kalmadı. Ve sola doğru uzanınca ağrı daha da şiddetlendi oynuyor ve sıkıştırıyor, özellikle kasık bölgelerinde
Ayakları bu arada midemde atıyor ve aşırı derecede sıkıştırıyor göğüs kafesimi. Özel bölgemin içi afedersiniz sanki vagonu tren gibi. Acile gitmeli miyim ya da pzt kontrole gidicem onu mu beklemeliyim karar veremedim hiç