Kubra0325 Merhaba kızlar ❤️ 8+3 hamileyim yaklaşık 5-6 gündür karnım gözle fark edilecek şekilde büyüdü çok çok erken biliyorum ama nedeni ne olabilir ya da böyle olan oldu mu ? Bu arada kilo almadım hiç
Ilkayy Kubra0325 gazıdır canım. O bende ilk zamanlar öyle sanıyordum ama gazmış 12 den sonra büyümeye başlar
Biryolcu Kubra0325 benim de ilk haftalarımda öyleydi. Gebelik başlayınca düz kaslar kendisini bırakırmış bağırsaklar da düz kaslardan oluştuğu için muhtemelen bağırsaklarınızdır doktorum böyle demişti. Bağırsak hareketleri de bu yüzden yavaşlarmış
Kubra0325 Ilkayy aşırı derece fazdan büyür mü peki kıyafetlerim olmuyor bende şaşırdım biraz da korktum 😔
Cagla-91 Akkoyu ne zaman geçti sizin. Ben de 7+5 haftalık hamileyim gerçekten karnım çok şiş. Hiç bir pantolonum olmuyor. Ne zaman normale döner 😂
Aysunduruu Kubra0325 burası onun için var zaten canim burdan konuşup öğreniyoruz benim 3 gebelik ben bile buralardayım yeni şeyler öğreniyorum burda 😀
Kubra0325 Krizantem_ inşallah öyledir canım pantolonlarım içine giremeyince hamilelik sonuna kadar balona dönerim diye endişelendim 😂
mucizebebek03 Kubra0325 gaz canım o benimde o haftalarda 5 aylık gibi duruyordu şimdi 4 ayligiz yeni yeni hamile olduğum belli😃😃
su2020 gerçekten 22. haftadan sonra 2 hafta içinde öyşe bir kilo aldım ki🙄iki haftada 3 kilo düşünün!
mucizebebek03 Kubra0325 iner iner canım inmese de bu kadar büyük olmaz Bebişin büyüdükçe yavaş yavaş büyüyecek fark edersin gaz mı bebek mı yemek yiyince şişiyorsan kesin gaz benimde sabah kalkınca minnacık yemek yiyince kocaman oluyordu❤❤
Kubra0325 -Ravza- pantolonlarıma giremeyince panik yaptım ilk olunca da bilmiyorum böyle şeyleri teşekkür ederim ❤️