Ben de çikolata yapacağım , birden kolonya yapacağım . Bizde arkadaşlar arasında para toplanır destek amaçlı.Bende işyerindeki arkadaşlarıma eşimden gönderteceğim. Birde gelenlere veririm ,belki kayınvalideme birkaç Tane veririm hediye amaçlı versin diye:)